Известие

Collapse
No announcement yet.

146 не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146 не пали

    Здравейте,

    Знам, че има ного подобни теми във форума, но искренно се надявам да отделите няколко минути и на тази.

    От няколко дни седя и чета какви ли не теми и проблеми подобни (и къде не толкова) на моя, но така и не мога да стигна до решение.

    Та направо на въпроса... Поради доста не приятно събитие, аз и съпругата ми станахме собственици на AflaRomeo 146 (боксер). Но докато успеем да подготвим всичко и да се погрижим красавицата да е документално изправна, се минаха няколко месеца в които колата не се караше.

    Акумулатора беше заминал, смених го с нов и реших да я запаля, но това така и не успя да се случи.

    Стартера върти, усеща се аромат на бензин, двигателя върти, но нищо... Така и не пали. Свалих кабелите на свещите и мога да кажа, че ток стига до тях.

    Но тук е и следващият важен момент - докато върти стартера се чува един доста не приятен стържещ звук, за това не я и "напъвам".

    Идеи какво пропускам? Колата е само с червеният си ключ, "code" гасне, има ток, има и гориво...

    Извинявам се, ако темата звучи смешно на някой, но това е първият ми допир до AlfaRomeo и казано честно, не знам от къде да я подхвана.

    Благодаря предварително, на всеки който би се включил с идеи/въпроси/мнения!

  • #2
    Боксерите при 145/146 са 1.3, 1.6 и 1.7, какъв е вашият? Макар и да са с почти еднаква механика, са с различна електроника.
    Тоя неприятен звук трябва да се уточни от къде идва.
    След като повъртите секунда - две, свалете някоя свещ, да се установи дали не се дави по някаква причина(заради ароматът на бензин).
    Преди принудителният престой работила ли е нормално?
    А и тия "няколко" месеца, колко са всъщност?
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
      Боксерите при 145/146 са 1.3, 1.6 и 1.7, какъв е вашият? Макар и да са с почти еднаква механика, са с различна електроника.
      Тоя неприятен звук трябва да се уточни от къде идва.
      След като повъртите секунда - две, свалете някоя свещ, да се установи дали не се дави по някаква причина(заради ароматът на бензин).
      Преди принудителният престой работила ли е нормално?
      А и тия "няколко" месеца, колко са всъщност?
      Колата е 1.6, ще пробвам да сваля някоя от свещите (макар и да са наврени на....). Преди престоя работеше нормално, беше карана до последно. Свещи, кабели, масло, филтри и ремъци бяха сменени седмица преди да остане без собственик и да дойте при нас. Колата общо е стояла почти 8 месеца без да е карана, като първите 3 е припалвана всяка седмица, за да поработи около 30 мин и след това е гасена.

      Поздрави!

      Comment


      • #4
        Проверихте ли дали идва достатъчно гориво до рейката или изобщо някакво ?
        Може само на стартер да хвърля по някакви грамове. Като престой бензина и скапва цедката и задръства инжекторите ... при мен така стана.
        Проверете маслото дали мирише на бензин или състоянието му.
        Проверете ток/гориво а в аутодата има пример за замерване на бубините на свещите с мултицет.
        Като цяло си е за сервиз .. тук доста има да се гадае, може да е от много неща.
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment

        Working...
        X